Korte update!

1 juli 2019

Hoi! Bij deze even een korte update over mijn eindverslag, want die wilde ik dus graag uiterlijk 28 juni inleveren.

Ik zou jullie nog laten weten of dat was gelukt en yep het is gelukt hoor! Ik was 27 juni helemaal klaar met alles en toen ik de beoordeling van mijn begeleider hier bij Lajuma had gekregen heb ik meteen mijn verslag in geleverd! Van mijn begeleider hier heb ik als adviescijfer voor mijn functioneren en voor mijn eindverslag een 8,7 gekregen :) Dus ik ben blij!! Mijn daadwerkelijke cijfer van mijn docent krijg ik pas begin volgend schooljaar, dus daar moet nog even op wachten maar ik ben erg benieuwd.

En dan nu... VAKANTIE!!!!

De komende week (en tevens mijn laatste week) ga ik nog de laatste trails doen die ik nog niet heb gedaan en ik ga nog voor de laatste keer naar Mount Lajuma. Dan in het weekend inpakken en maandag 8 juli naar Johannesburg, waar ik mijn moeder weer zie :) Ik zal proberen om in het weekend nog een update te geven van de afgelopen week.

Xx Céline

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Esther:
    1 juli 2019
    Jaaaaaaaa!!! Prachtige beoordeling en ik tel af je weer te zien! En dan samen een mooie reis te maken! Zin an!
  2. Joyce:
    Supergoed wijffie. Trots op jou! X
  3. Gerda:
    1 juli 2019
    Zo leuk om je op deze manier te volgen! Gefeliciteerd met je mooie beoordeling! Nu lekker vakantie gaan vieren (samen met je moeder)! Geniet maar lekker.... we kijken weer uit naar je volgende foto’s 😘
  4. Miranda:
    1 juli 2019
    Wow..mooi cijfer zeg. Heerlijk dat je mams komt...lekker genieten mop.